قابل توجه دانشجویان رشته مهندسی نفت

آخرین مهلت تحویل فابل پروژه فارغ التحصیلی 15 بهمن ماه 94 می باشد. 

عدم تحویل به منزله تمدید درس مربوطه برای نیمسال دوم 95-94 می باشد. 

عواقب هرگونه کم توجهی متوجه خود دانشجو است.

برنامه زمان بندی نیمسال دوم 95-94

باسمه تعالی

تقویم آموزشی  مصوب نیمسال دوم 95-94

موسسه آموزش عالی پالایش

پیش انتخاب واحد

29 دی ماه  لغایت 2 بهمن 94

انتخاب واحد قطعی

5 بهمن لغایت 7 بهمن ماه 94     

*انتخاب واحد با تاخیر

12 بهمن لغایت 14 بهمن ماه 94

شروع کلاسها

شنبه 10 بهمن ماه 94

حذف و اضافه

20بهمن لغایت 21 بهمن

حذف اضطراری دانشجویان

شنبه  8 خرداد ماه لغایت دوشنبه 10 خرداد ماه 95

پایان کلاسها

پنج شنبه  13 خرداد ماه 95

شروع امتحانات

سه شنبه  18  خرداد ماه 95

پایان امتحانات

پنجشنبه 3 تیرماه 95

آخرین تاریخ تحویل پروژه و کارآموزی

پنج شنبه 31 تیرماه 95

 

* کلیه دانشجویان که از ترم های قبل بدهی دارند فایل آنها بسته می باشد و حق انتخاب واحد ندارند و لازم است قبل از انتخاب واحد بدهی خود را تسویه نمایند.

شایان ذکر است که شرایط انتخاب واحد براساس تاریخ های فوق می باشد و به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.

و عواقب هرگونه کم توجهی متوجه شخص دانشجواست. از دانشجویانی که کوتاهی نموده و در زمان مشخص ثبت نام ننمایند در زمان ثبت نام باتاخیر جریمه مقرر اخذ میگردد. در صورت عدم مراجعه دانشجو در زمان ثبت نام باتاخیر لذا بعدازآن از دانشجو ثبت نام بعمل نمی اید و دانشجو ملزم به گرفتن مرخصی و پرداخت جریمه مقرر می باشد.

* روزهای دوشنبه لغایت چهارشنبه (12 لغایت 14 بهمن ماه 94) مخصوص ثبت نام دانشجویان، با تاخیر همه ررشته ها برای دروس موجود در صورت وجود ظرفیت خالی با واریز مبلغ 500000 ریال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی و 1000000 ریال برای مقطع کارشناسی ارشد به عنوان جریمه تاخیر و تحویل فیش مربوطه به امور مالی موسسه

** دانشجویان ترم آخر که با 24 واحد فارغ التحصیل می گردند و یا موارد استثنا بایستی حداکثر تا تاریخ 5 بهمن ماه به آموزش موسسه و مدیرگروه ها مراجعه و کتباً فرم مربوط را تکمیل تا سایت آنان برای 24 واحد باز گردد. 

 

مدیر کل امور آموزشی 

قابل توجه کلیه دانشجویان

شرکت در پیش انتخاب واحد طبق زمان بندی (29 دی لغایت 2 بهمن 94)الزامی بوده و دانشجویان موظفند در زمان مقرر واحدهای مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

لازم به ذکر است دروسی که تعداد دانشجویان آن به حد نصاب نرسد تشکیل نخواهد شد و آموزش هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

عواقب هرگونه کم توجهی به پیش انتخاب واحد و سهل انگاری در انجام آن اعم از عدم تشکیل کلاس متوجه شخص دانشجوست.

مدیر کل آموزش

اطلاعیه امتحانات نیمسال اول 95-94

دانشجوی گرامی: ضمن آرزوی توفیق برای شما در امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی 95-94توجه شما را به نکات مهم جلب می نماید.

تذکر بسیارمهم:  دانشجویان میبایستی از مورخه 1/10/94 نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه امتحان خود از طریق سامانه آفتابگردان اقدام نمایندکه ملاک اصلی زمان امتحانات تاریخ  وزمان مندرج در کارت ورود به جلسه امتحان سامانه  میباشد.(لازم به ذکر است کارتهایی که قبل از تاریخ فوق پرینت گرفته شده است فاقد اعتبار می باشد).کارت خود را مهمور به مهر حسابداری نمائید.

1- از آوردن وسایل اضافی (کیف ، کوله پشتی ، کتاب ، جزوه و ...) خودداری فرمائید. در صورت مفقود شدن مسئولیت به عهده خود دانشجو می باشد. 
2- در صورت نیاز به محاسبات حتماً ماشین حساب به همراه داشته باشید و از جابه جا کردن ماشین حساب با دوستان جداً خودداری فرمائید.
3-  همراه داشتن تلفن همراه (حتی اگر خاموش باشد) و ماشین حساب قابل برنامه ریزی و هرگونه جزوه ، مطلب مکتوب، کتاب، کیف و یا هرگونه شیء دیگری، رد وبدل نمودن هرگونه وسیله ای در جلسه امتحان  ممنوع بوده و تخلف محسوب و طبق قوانین با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
4- از لحظه ورود به سالن امتحان تا لحظه خروج از سالن نظم و سکوت را به طور کامل رعایت نموده و از هرگونه رفتار  و حرکتی که باعث لطمه زدن به شخصیت دانشجویی، سابقه آموزشی وانضباطی شما می گردد، جداً خودداری نمایید و همواره به تذکرات و توصیه های مراقبین و مسئول حوزه امتحانی توجه نموده و به آن عمل نمایید.
دانشجویان محترم توجه داشته باشند که  اعلام نمرات از طریق سامانه آفتابگردان  به آدرس http://94.183.162.131:3000 انجام می گیرد و پس از تحویل لیست نمرات قطعی توسط استاد مربوطه، تحت هیچ شرایطی تغییری در نمرات ایجاد نخواهد شد
*ضمناً با توجه به شماره صندلی اعلام شده در مکان مورد نظر نشسته و قبل از امضاء کردن فرم صورت جلسه، جلسه امتحان را ترک نفرمایید

قابل توجه کلیه دانشجویان

برای ورود به سامانه آموزشی و دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد آدرس زیر را در مرورگر وارد نمائید:

http://94.183.162.131:3000